شایلینشایلین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

نی نی ناز مامان و بابا

اين منم

1392/5/8 22:00
نویسنده : مامان و بابا
132 بازدید
اشتراک گذاری

گاهي باورم نميشه اين منم

مني كه گاهي حتي به خودم هم نميرسيدم

اما الان 

كلي صبر دارم

حسابي با حوصله شدم

اين منم

من مادر شدم

.

.

.

اينم يه سري عكس جديد

(7 مرداد ماه)

 

 

اينجا پرنسس برا اولين بار جفت پاهاشو گرفته (7 مرداد)

 

 

 

شايلين در حمام (8 مرداد ماه)

 

بگمونم تا چند وقت ديگه دندون دربياري (8 مرداد)

چند روزي هم هست كه همش در حال خوردن دستاتي

منم فكر كردم شايد دندونات داره درمياد

دستامو تميز شستم تا لثه ات رو چك كنم

ولي خبري نبودش

بعدش دوربينو اوردم كه ازت عكس بگيرم

چون الان تنها موقعيتيه كه بي دندوني عزيزم

 

 

 

نميدوني با چه تلاشي ميخواستي دوربين رو بخوريابله

 

بعدشم برگشتي رو شكم و اخرشم يكمي خرابكاري كردي

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)